توجه : بیننده محترم این یک سایت تبلیغاتی عمومی و مربوط به فروشندگان مختلف است و در هر کالا یا صفحه ای از سایت اگر کوچکترین مشکل یا تخلفی مشاهده نمودید لطفاً مراتب را از طریق لینک « گزارش تخلف » اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود و کالا و توضیحات وی نیز حذف شود و در صورت نیاز مشخصات فرد متخلف به مراجع قانونی ذیصلاح اعلام شود.
از همکاری شما در جهت سالم سازی فضای کسب و کار اینترنتی صمیمانه متشکریم


جستجو



بازه قيمت :
~   تومان



  

گروه محصولات

    محصولات تصادفي

    • ثبت نام همكار تبليغاتي
    • رهگيري سفارش

    بانک اطلاعات فروشندگان پوشاک مردانه

    كد كالا: 0120
    قیمت: 38,000 تومان

    بانک اطلاعات فروشندگان پوشاک مردانه

    امتياز اين محصول
    0 امتياز


    بانک اطلاعات فروشندگان پوشاک مردانه کشور:

    این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 2064 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.

    این فایل، حدود 20640 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.

    محتوا : آدرس و شماره تلفن ثابت  فروشندگان پوشاک مردانه  کشور به تفکیک شهر ، استان ، موبایل و  عنوان فروشگاه و نام فروشنده

    نوع فایل : PDF   (این فایل در کامپیوتر و با برنامه Adobe reader قابل اجرا می باشد)

    صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آبان سال 1394
    میباشد



    اگر به دنبال تبلیغات پیامکی برای فروشندگان پوشاک مردانه هستید.
    اگر دنبال بازاریابی تلفنی برای 
    فروشندگان پوشاک مردانه هستید
    اگر فروشنده عمده لوازم 
    فروشندگان پوشاک مردانه هستید.
    اگر بازاریاب عمده لوازم
    فروشندگان پوشاک مردانه هستید.
    اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
    بازاریابی تلفنی و پیامکی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
    با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
    کسب و کار خود را متحول کنید

    10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
    1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
    2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
    3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
    4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
    5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
    6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
    7- یادداشت برداری کنید.
    8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
    9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
    10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید. 

     

     

    برچسب محصول